news-details
خبر

لازم است از کشتی استان خوزستان حمایت جدی مؤثرشود.

 در این نشست حکم عضویت دکتر نیکو در هیئت رئیسه هیئت کشتی خوزستان به وی اهداء شد .

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که امروز به استان خوزستان سفر کرده است، با دکتر مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دبیر در این دیدار که با حضور رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش قهرمانی و امین داودی رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز حضور داشتند، گفت: کشتی یکی از رشته های پرطرفدار و قطب کشتی فرنگی کشور در خوزستان محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه کشتی بعنوان ورزش اول کشور، بیشترین مدال ها را در المپیک ها و رقابت های جهانی برای ورزش کشور بدست آورده، نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

دبیر تصریح کرد: مسئولان استان خوزستان به ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نگاه ویژه ای به این رشته ی ورزشی در استان داشته باشند تا در سال های آینده شاهد رشد بیشتر کشتی در خوزستان باشیم.

در ادامه در مورد مباحث فنی و راهکارهای توسعه و ارتقا کشتی در خوزستان، بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

دکتر نیکو نیز پس از جمع بندی موارد در این جلسه گفت: کشتی استان خوزستان نیازمند توجه جدی و ویژه است و برای حل مشکلات آن قول مساعد می دهم.

در این جلسه رئیس فدراسیون کشتی جام یادبودی از طرف فدراسیون به همراه حکم عضویت در هیئت رئیسه هیئت کشتی استان خوزستان را به  دکتر نیکو اهداء کرد.

 

ارسال دیدگاه