news-details
خبر

با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از خانواده شهید والا مقام ، قهرمان و پهلوان ناصر جامعی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان صبح امروز و هم زمان با برگزاری مجمع انتخابات هیئت کشتی خوزستان که در محل هتل ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد ، از خانواده شهید معزز ، پهلوان و قهرمان کشتی فرنگی استان خوزستان و کشور ناصر جامعی تقدیر به عمل آمد .

در این مراسم که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد از جانفشانی و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس که ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بودند ، قدردانی به عمل آمد و در پایان نیز از حاج منصور و حاج عظیم جامعی برادران و حجت السلام مهران جامعی برادرزاده شهید جامعی تقدیر شد .

همچنین خانواده این شهید گرانقدر نیز از زحمات رئیس فدراسیون کشتی با اهدای شال خادمی هیئت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از ایشان تقدیر کردند. 

یادآور می شود سعید جامعی دیگر برادر شهید از قهرمانان اسبق کشتی کشورمان می باشد که هم اکنون در جایگاه والای مربیگری در حال خدمت رسانی به آینده سازان ورزش کشتی کشورمان می باشد.

ارسال دیدگاه