news-details
خبر

مراسم استقبال از رئیس فدراسیون و تیم های ملی کشتی آزاد و فرنکی نونهالان کشور عراق در اهواز انجام شد.

در این دیدار نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ظهر امروز و با استقبال گرم مسئولین استانی، رییس فدراسیون و تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور عراق وارد خوزستان شدند.

بنابراین گزارش در مراسم استقبال تیم های ملی کشتی عراق که به منظور برپایی اردوی مشترک 10 روزه جهت آماده سازی قبل از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در شهرستان اهواز حضور دارند ، نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان و ، جمال پور سرپرست هیئت و زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان حضور داشتند .

در این دیدار شهلان رئیس فدراسیون کشتی عراق ضمن تقدیر و تشکر از دکتر دبیر رئیس فدراسیون کشتی به دلیل حمایت های ویژه از ورزش کشتی ، اعلام نمود بسیار خوشحال کننده است که طی مدت برگزاری این اردو مهمان مردم خونگرم و ورزشدوست استان خوزستان هستیم و با توجه به پتانسیل بالای کشتی در استان خوزستان ، احتمال موفقیت ملی پوشان عراقی در پیکارهای قهرمانی آسیا را بسیار بالا دانست .

در پایان این نشست کلیه برنامه های تعیین شده در مدت زمان حضور تیم های ملی کشتی کشور عراق و کشتی گیران منتخب خوزستانی و همچنین کلاس های آموزشی مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه