news-details
خبر

دیدار با علیرضا دبیر رئیس و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

بررسی حضور تیم های استان خوزستان در لیگ کشور ، آمادگی میزبانی مسابقات لیگ برتر ، قهرمانی کشور ، بین المللی و اردوهای تیم ملی تا پایان سال جاری توسط هیئت کشتی خوزستان .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، در دیدار امید احمدی دبیر هیئت کشتی خوزستان با ریاست و دبیر محترم  فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ، موضوعات جاری روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
بنابراین گزارش در این دیدارها که در محل فدراسیون کشتی صورت گرفت مواردی از جمله حضور پرقدرت تیم های خوزستانی در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی که از آبان ماه آغاز خواهد شد مطرح گردید که تاکنون حضور 3 تیم با تدارکات مناسب و اسپانسرهای قوی از استان خوزستان در این مسابقات قطعی گردیده است .

در ادامه همین بحث نیز مقرر شد در صورت وجود شرایط مناسب بهداشتی خوزستان میزبان یک مرحله از لیگ در رشته کشتی فرنگی باشد . ضمن اینکه مواردی از جمله مبحث بستن قراردادهای تیم های خوزستانی در محل هیئت کشتی خوزستان نیز به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده شد .

همچنین در بخشی دیگر از این دیدارها ، دبیر هیات کشتی خوزستان آمادگی این هیات را برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ، رقابت های بین المللی و اردوهای تیم ملی در صورت  بهبود شرایط کرونایی در استان خوزستان اعلام نمود و خواستار حمایت فدراسیون برای برگزاری کلاس های مربی گری و داوری در دو بخش آقایان و بانوان با توجه به رکود دو ساله این ورزش در استان شد .

در پایان این دیدار احمدی دبیر هیئت کشتی خوزستان ضمن خسته نباشید و تشکر ویژه بابت نگاه مثبت و حمایت فدراسیون به کشتی استان خوزستان و تلاش ها و خدمات ارزنده جناب دکتر دبیر به کشتی کشور، افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی که یکی از مجهزترین محل های تمرینی و مسابقه ای است که در نوع خود در دنیا کم نظیر می باشد و با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مزین گردیده است را خدمت ایشان ، تبریک گفتند و از جناب دکتر دبیر جهت سفر به استان خوزستان و بازدید از امکانات ورزشی این استان دعوت نمودند .

ارسال دیدگاه