news-details
گزارش و مصاحبه

حضور شرکت های فعال در ورزش علی خصوص کشتی از جمله فولاد خوزستان ، فولاد اکسین ، حفاری و نفت در لیگ برتر سال جاری .

تعمیر و تجهیز خانه های کشتی استان از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیگیری خواهد شد .

جذب حمایت های کننده گان مالی برای کشتی خوزستان در برنامه های آتی می باشد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان صبح امروز احمد عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان در دیدار با مجتبی یوسفی نماینده مردم شریف اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه خاص به ورزش ملی و المپیکی خوزستان شد .

بر این اساس و در این نشست عبدالخانی با توجه به پتانسیل موجود در استان خوزستان به جهت جذب حمایت کننده های مالی عنوان نمود ؛  نگاه ویژه به ورزش کشتی استان خوزستان می تواند نمادی از پیشرفت ، آینده نگری و سرمایه گذاری در ورزش کشور باشد .

بنابراین گزارش مجتبی یوسفی نیز در این جلسه ضمن ابراز علاقه مندی ، خود را یکی از طرفداران ورزش کشتی از دیرباز دانست و اعلام نمود تمام تلاش خود را جهت جذب شرکت های فعال در زمینه ورزش علی الخصوص کشتی از جمله فولاد خوزستان ، فولاد اکسین ، شرکت نفت و شرکت حفاری خواهد نمود و حضور با قدرت این تیم ها را در لیگ برتر کشتی در سال جاری پیگیری می نماید .

وی همچنین عنوان نمود پیگیری های لازم را جهت تعمیر و تجهیز خانه های کشتی استان خوزستان از سوی اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار خواهد داشت و به زودی در این مورد طی جلسات اداری اقدامات لازم را به عمل خواهد آمد .

ارسال دیدگاه