news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

در روزی به یاد ماندنی و پس از پیروزهای ارزشمند جوانان خوزستانی در رقابت های آسیایی ، سید دانیال سهرابی و امیر قاسمی منجزی دو مدال طلا و محمد ناقوسی یک نشان برنز با ارزش دیگر برای کشورمان به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان در پاپان روزی به یاد ماندنی و پس از درخشش خیره کننده جوانان خوزستانی در آوردگاه آسیایی ، ملی پوشان هم استانی کشورمان در میدانی مهم و سرنوشت ساز به 2 مدال با ارزش طلا و یک نشان برنز از تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان رنکینگ اتحادیه جهانی که در مجارستان برگزار گردید ، دست یافتند .

بنابراین گزارش و در وزن 72 کیلوگرم سید دانیال سهرابی و در 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی با غلبه حریفان طراز اول جهانی خود توانستند مقام قهرمانی را در اوزان یاد شده به دست آورند . ضمن اینکه در 77 کیلوگرم محمد ناقوسی نیز توانست با شایستگی مدال برنز را کسب نماید. یادآور می شود تیم ملی کشورمان با کسب 2 مدال طلای دلاوران خوزستانی خود و یک مدال نقره و 2 برنز جایگاه سوم تیمی را نیز به دست آورد .

در وزن 72 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 6 بر صفر اوتار ابولادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر 1 روبرت فریتش از مجارستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سهرابی در این مرحله با نتیجه 8 بر 6 مقابل لونت لوای از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی با توجه به مصدومیت یولوی غنی زاده از آذربایجان به مدال طلا دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 1 بر 1 داریوز ویتک از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با توجه به مصدومیت رضا کایالپ از ترکیه پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. منجزی در این مرحله با نتیجه 2 بر 2 مقابل یوسفی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر 1 از سد بکا کاندلاکی از آذربایجان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مغلوب کمال بی از آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل اولدریش وارگا از چک با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مقابل ساچینو داویتا از گرجستان به برتری رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. ناقوسی در این دیدار با نتیجه 1 بر 1 از سد زولتان لوای از مجارستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

:

 

:

 

ارسال دیدگاه