news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

درخشش کم نظیر ملی پوشان جوان خوزستانی در آورگاه آسیایی .

کسب 2 نشان طلا و 3 برنز برای افتخارآفرینان کشتی خوزستان .

تیم ملی کشورمان با سرپرستی و مدیریت رمضان جمال پور و مربیگری ملک محمد بویری قهرمان بلامنازع آسیا شد.

در روز دوم محمد عشیری و اهورا بویری با اقتدار به مدال طلا رسیدند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در اردن ، 5 جوان دلاور خوزستانی با درخششی کم نظیر و با مدیریت رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان و سرپرست تیم ملی و مربیگری ملک محمد بویری ، جوانان افتخارآفرین کشورمان را به سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات در اوج شایستگی رساندند.

بنابراین گزارش و در روز پایانی این دوره از پیکارها محمد عشیری در 60 کیلوگرم و اهورا بویری در 67 کیلوگرم مقتدرانه و با شکست کلیه رقیبان خود عنوان قهرمانی را کسب نمودند . همچنین در روز نخست مسابقات نیز علی احمدی وفا ، رضا قیطاسی و علیرضا عبدولی به مدال برنز رسیده بودند .

بر این اساس و در مجموع 5 ملی پوش استان خوزستان 2 نشان طلا و 3 مدال برنز کسب نمودند و در قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشورمان سهم بسزایی ایفا نمودند .در زیر نتایج انفرادی دو ملی پوش استان خوزستان در روز پایانی آمده است .

در وزن 60 کیلوگرم محمد عشیری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر یوتائو لیو از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر هائولون چنگ از چین تایپه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 4 سمندر مادیمینوف از قزاستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. عشیری در دیدار پایانی با نتیجه 7 بر صفر از سد آکیل سلیمان اف از قرقیزستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 67 کیلوگرم اهورا بویری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر چی چی لیو از چین تایپه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر السوبایه از عربستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر 2 و ضربه فنی مقابل گیون تائه کیم از کره جنوبی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. بویری در دیدار فینال با نتیجه 6 بر 1 الیاس جان عبدی نظراف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

 

ارسال دیدگاه