news-details
اطلاعیه و بخشنامه

آیین نامه اجرایی مسابقات و برنامه مرحله رفت مسابقات اعلام شد ((اصلاح خبر)) .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و بمنظور پشتوانه سازی در رده های سنی پایه ، رقابت های لیگ کشتی فرنگی و آزاد خردسالان باشگاههای استان خوزستان (( گرامیداشت دهه مبارک فجر))با شرایط زیر برگزار خواهد شد .

1-اوزان مسابقات (28 تا 30 تشویقی) 32 ، 35 ، 38 ،41 ، 44 ، 48 ، 52 ، 57 ، 62 ، 68 ، 75 ، 85 )بدون ارفاق وزن می باشد .

2- کشتی گیران متولدین 11 دی 1389 تا 10 دی 1391 می توانند در مسابقات شرکت نمایند. ضمن اینکه کشتی گیران متولد 11 دی 1391 تا 10 دی 1392 می توانند با ارائه گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری ولی ( بهمراه مدارک بند 3) در مسابقات حضور داشته باشند.

3-مدارک شامل اصل شناسنامه غیر مخدوش ، گواهی تحصیلی جدید عکسدار، کارت بیمه ورزشی معتبر ، معرفینامه غیر دست نویس و غیر مخدوش اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه.ضمناٌ محل برگزاری مسابقات متعاقباٌ اعلام خواهد شد .

4- مسابقات مرحله رفت کشتی آزاد و فرنگی روز جمعه 13 بهمن ماه برگزار خواهد شد . وزن کشی کلیه اوزان در هر دو رشته بعدازظهر روز پنجشنبه 12 بهمن ماه از ساعت 19 الی 20 می باشد و مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه ۱۳ بهمن آغاز خواهد شد . ضمناٌ محل برگزاری مسابقات در هر دو رشته متعاقباٌ اعلام خواهد شد .

5-هر شهرستان فقط با یک تیم حق حضور در مسابقات را به صورت رایگان با نام هیئت کشتی را دارد . در صورت شرکت تیم دوم و یا به نام باشگاه از یک شهرستان با معرفی اداره ورزش و جوانان یا هیئت کشتی ، می بایست مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان ورودیه به حساب هیئت کشتی خوزستان واریز گردد .

6-مسابقات به صورت تیم به تیم برگزار خواهد شد و تیم ها در تمامی مراحل مسابقات نمی توانند از کشتی گیران سایر تیم های حاضر در این رقابت ها استفاده نمایند.

7-بر اساس تصمیم کمیته برگزاری مسابقات وزن 28 تا 30 به صورت تشویقی برگزار خواهد شد و نتیجه آن در مسابقات تیمی تاثیری نخواهد داشت .

8-تعداد نفرات مجاز در هر تیم 20 کشتی گیر (اصلی و ذخیره) ، 3 مربی و یک سرپرست می باشد .

9-هر تیم به هنگام ثبت نام جهت انجام مسابقه بایستی حداقل 10 کشتی گیراصلی ، 5 نفر ذخیزه ، 2 مربی و یک سرپرست را معرفی نماید .

10-تیم برنده ابتدا بر اساس پیروزی انفرادی، درشرایط تساوی در تعداد پیروزی ، امتیازات مثبت لحاظ می شود. نکته: در صورت تساوی مجدد، تیم برنده بر اساس قوانین جدول سیستمی فدراسیون جهانی و قوانین جاری و مکتوب سازمان لیگ فدراسیون کشتی تصمیم گیری خواهد شد.

11-کلیه شهرستان های استان ملزم به شرکت حداقل یک تیم در این دوره از مسابقات می باشند .

12-کشتی گیران غیر بومی استان خوزستان حق شرکت در مسابقات را ندارند . ضمن اینکه هیئت های شهرستان های فعال می توانند در این مسابقات حضور داشته باشند .

13- کشتی گیری که در مسابقات دیسکالیفه گردد از ادامه مسابقات در آن روز محروم و به کمیته انضباطی معرفی می گردد (قوانین لیگ متمرکز).

14- در صورتیکه کشتی گیر از ادامه مسابقه با نظر و تایید پزشک حاضر در رقابت ها انصراف دهد، در صورت برگزاری مسابقات بصورت متمرکز، شرایط حضور در دیگر پیکارها در همان روز منوط به تایید پزشک مسابقات، سرپرست فنی و نماینده هیئت کشتی استان می باشد (قوانین لیگ متمرکز).

15- تیم ها موظفند ترکیب اصلی تیم را تا 30 دقیقه قبل از شروع مسابقات به نماینده هیئت کشتی استان تحویل نمایند.
16- چنانچه هریک از کشتی‎گیران در وزن خود حریف نداشته باشد بهنگام مسابقه بایستی بر روی تشک مسابقه حاضر شده و توسط داور بعنوان برنده معرفی شود و در صورت عدم حضور کشتی گیر پیروز وفق ضوابط و قوانین هر دو کشتی گیر بازنده اعلام خواهند شد.

17-با توجه به بخشنامه های صادره فدراسیون کشتی مبنی بر عدم کم کردن وزن کشتی گیران برای شرکت در مسابقات ،در صورت مشاهده هر مورد با مربی ، سرپرست و کشتی گیر ، بر اساس مقررات صادره در این خصوص اقدام خواهد شد.

18-زمان پذیرش (ارائه مدارک کشتی گیران و قرعه کشی)کلیه اوزان در هر دو رشته از ساعت 17 تا 19 در روز پنجشنبه مورخ 12 بهمن ماه  میباشد.

19-تیم ها میبایست لیست نفرات شرکت کننده را با ذکر اوزان مربوط و باشگاه شرکت کننده تا روز یکشنبه 8 بهمن ماه به هیئت کشتی خوزستان معرفی نمایند.

20-حضور کلیه مربیان در کلینیک مربیان که در زمان پذیرش تیم ها برگزار خواهد شد الزامی بوده و در صورت عدم حضور از کوچینگ مربیان در مسابقات ممانعت به عمل خواهد آمد. ضمناٌ مربیان معرفی شده جهت حضور در مسابقات می بایست کارت مربیگری معتبر داشته باشند.

21-به تیم های اول تا سوم و حکم و کاپ قهرمانی اهداء خواهد شد .

22- کلیه هزینه های اسکان ، تغذیه و اعزام به عهده تیم های شرکت کننده خواهد بود .

23- سایر موارد پیش بینی نشده براساس قوانین جاری فدراسیون کشتی می باشد .

ارسال دیدگاه