news-details
اطلاعیه و بخشنامه

رقابت های کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان عمومی و انتخابی استان خوزستان برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و با توجه به تقویم برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد از سوی فدراسیون کشتی و با عنایت به ترتیب اعلام شده ، برنامه برگزاری رقابت های عمومی (اوپن) و همچنین انتخابی مجدد کشتی فرنگی جوانان و مسابقات عمومی (اوپن) بزرگسالان استان خوزستان به شرح زیر اعلام می گردد .

بنابراین گزارش مسابقات عمومی (اوپن) در رده سنی جوانان و قبل از برگزاری مسابقات انتخابی مجدد استان و بمنظور کسب آمادگی هر چه بیشتر کشتی گیران در مسابقات قهرمانی کشور بوده ، ضمن اینکه نفرات اول تا پنجم مشترک این مسابقات در رقابت های انتخابی مجدد که با حضور 8 کشتی گیر در هر وزن برگزار می گردد ، شرکت می نمایند .

بنابراین گزارش و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده تاکنون فقط تاریخ قطعی و دقیق مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور که طی روزهای 30 آذر تا دوم دی ماه می باشد که با توجه به محدودیت زمانی این رده سنی و حضور بسیاری از کشتی گیران خوزستانی در مسابقات لیگ برتر کشور ، مسابقات استانی فقط در یک دوره و به صورت عمومی(اوپن) برگزار می گردد. ضمناٌ تاریخ برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور نیز بر اساس تقویم فدراسیون کشتی دهه سوم آذر ماه می باشد .بخشنامه برگزاری مسابقات متعاقباٌ اعلام می شود .

1-رقابت های کشتی فرنگی عمومی (اوپن) جوانان استان خوزستان روزهای 19 و 20 آبان ماه در خانه کشتی شماره یک خوزستان .

2-پیکارهای کشتی فرنگی جوانان انتخابی استان خوزستان بمنظور انتخاب نفرات برتر در رقابت های قهرمانی کشور روز 3 آذر ماه در خانه کشتی شماره یک خوزستان .

3-مسابقات کشتی فرنگی عمومی (اوپن) بزرگسالان استان خوزستان بمنظور انتخاب نفرات برتر در رقابت های قهرمانی کشور روزهای 14 و 15 آدر ماه به میزبانی خانه کشتی شماره یک خوزستان .

 

ارسال دیدگاه