news-details
اطلاعیه و بخشنامه

شهرستان شوشتر میزبان مسابقات شد.

پیکارها با عنوان (( جام رمضان و یادواره شادروان پهلوان منصور ارجمندپور )) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، آیین نامه رقابت های کشتی ساحلی بزرگسالان انتخابی باشگاههای استان خوزستان (( جام رمضان و گرامیداشت شادروان منصور ارجمندپور)) که در روز سه شنبه 30 فروردین ماه و به میزبانی شهرستان شوشتر برگزار می گردد. به شرح زیر اعلام شد.

1- اوزان مسابقات شامل 70 ، 80 ، 90 و 90+ با دو کیلوگرم ارفاق وزن خواهد بود .

2-کشتی گیران متولد 1383/10/11 و بزرگتر می توانند در رقابتها حضور داشته باشند .ضمن اینکه کشتی گیران یک سال کوچکتر نیز با ارائه رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشکی ، میتوانند در مسابقات حضور داشته باشند .

3-مدارک شامل اصل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش ، اصل کارت ملی ، کارت بیمه ورزشی معتبر ، معرفینامه غیر دست نویس اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه و برای کشتی گیران یک سال کوچکتر نیز با ارائه رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشکی معتبر، ارائه کارت واکسیناسیون کرونا مسابقات می باشند .

4- پذیرش مسابقات ساعت 4 بعدازظهر روز 1401/01/30در محل خانه کشتی شهرستان شوشتر بوده و وزن کشی تمامی مسابقات از ساعت 17 الی 17:30 همان روز و در محل ذکر شده می باشد . مسابقات نیز پس از نماز مغرب و عشاء و از ساعت 20:30 همانروز در محل پارک داریون شوشتر برگزار خواهد شد .

5-کشتی گیران غیر بومی حق شرکت در مسابقات را ندارند.

6-کشتی گیران می بایست شلوارک کشی مشکی ، تی شرت مشکی و مچ بند به رنگهای آبی و قرمز به همراه داشته باشند.

7-هر شهرستان می تواند با 2 تیم بدون در نظر گرفتن وزن در مسابقات شرکت نماید . میزبان حق حضور سه (3) تیم را دارد .

8- به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و به تیم های برتر نیز حکم و کاپ قهرمانی اهداء خواهد شد .

ارسال دیدگاه