news-details
هیأت های شهرستانی

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان با حضور چند استان برتر کشور و نمایندگان خوزستان تحت عنوان (( یادواره شهدای کشتی خوزستان و جام رمضان)) برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و بمنظور آماده سازی تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خوزستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور سال آینده ، هیئت کشتی خوزستان در نظر دارد یکدوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان را در دو هفته پایانی سال جاری با حضور 7 استان فعال و صاحب عنوان کشور در این رده سنی و نمایندگان استان خوزستان برگزار نماید .

بنابراین گزارش این مسابقات در رشته آزاد روز جمعه 18 اسفندماه تحت عنوان (( یادواره شهدای کشتی گیر خوزستان)) و کشتی فرنگی در روز جمعه 25 اسفندماه با عنوان (( جام رمضان)) و بر اساس رده سنی مسابقات قهرمانی کشور در سال 1403 و با حضور استان های مازندران ، لرستان ، ایلام ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر ، منطقه آزاد اروند و تهران ، برگزار خواهد شد .یادآور می شود پذیرش مسابقات روز قبل از برگزار خواهد بود .

همچنین در خصوص سهمیه نمایندگان استان خوزستان نیز در خبرهای آتی و با اعلام بخشنامه مسابقات اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه