news-details
هیأت های شهرستانی

اعضای هیئت کشتی خوزستان از خانه کشتی در حال ساخت این شهرستان بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی هیئت خوزستان و بمنظور بازدید از هیئت کشتی شهرستان اندیمشک و همچنین خانه کشتی در حال ساخت این شهرستان ، اعضای هیئت کشتی خوزستان ظهر امروز دوشنبه 16 مرداد ماه به این شهرستان سفر نمودند .

بنابراین گزارش در این بازدید که با حضور جمال پور رئیس ، زمان پور ، نیکونهادحسینی و قاسمی اعضای هیئت کشتی خوزستان ، غلامرضا قیطاسی رئیس هیئت کشتی اندیمشک ، غلامرضا قصاب و حبیب کاکاحاجی پیشکسوتان کشتی خوزستان رئیس و دبیر هیئت کشتی دزفول انجام شد ، رئیس هیئت کشتی اندیمشک ازمراحل ساخت این پروزه عظیم و اقدامات صورت گرفته ، درصد پیشرفت فیزیکی آن و همچنین مقدار برآورد بودجه جهت تکمیل این پروزه گزارش کاملی ارائه نمود .

بر این اساس نیز رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان ضمن تقدیر از دست اندرکاران ورزش استان و همچنین مسئولان ذیربط در خصوص ساخت این خانه کشتی ، اظهار داشت با افتتاح و تکمیل این بنای منحصر به فرد استان خوزستان به صورت اختصاص قادر خواهد بود رقابت های بین المللی و کشوری در این رشته به نحو احسن میزبانی نماید.

در پایان این بازدید اعضای هیئت کشتی خوزستان به همراه مهرزاد اسفندیاری فر ، فرشید قلاوند ، اکبر هدایی و تنی چند از پیشکسوتان این شهرستان در مراسم ختم پدر همسر میلاد قلاوند که چندی پیش به رحمت ایزدی پیوست شرکت نمودند.

ارسال دیدگاه