news-details
هیأت های شهرستانی

دیدار با رئیس شورای شهر ، دست اندراکان ورزش و جامعه کشتی این شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و با حضور جمال پور رئیس و زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان در آغاجاری ، دیدار با رئیس شواری شهر ، اعضای اداره ورزش و جوانان و جامعه کشتی این شهرستان انجام شد .

در این بازدید که هم زمان با حضور در سالن چند منضور مجموعه ورزشی شهرستان آغاجاری و بررسی امکانات کشتی در این شهرستان صورت گرفت ، مقرر گردید جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان نهایت همکاری خود را در بسیج امکانات و کلیه داده ها در خصوص پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان را در برنامه کاری خود داشته باشد .

در ادامه این دیدار جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان از برگزاری مسابقات مختلف و فعالیت های انجام شده در این شهرستان ضمن ابراز خرسندی اعلام داشت که در آینده ای نزدیک با توجه به نحوه کارکرد هیئت کشتی آغاجاری و همچنین حمایتی که از سوی هیئت کشتی استان خوزستان صورت خواهد گرفت ، شاهد تحولات هر چه بیشتری در اعتلای کشتی این شهرستان خواهیم بود.

در انتها نیز رئیس هیئت کشتی خوزستان قول داد که با سپردن میزبانی مسابقات مهم به هیئت کشتی شهرستان آغاجاری ، روند رو به رشد کشتی در این شهرستان را تسریع خواهد شد . 

ارسال دیدگاه