news-details
هیأت های شهرستانی

اعضای هیئت کشتی خوزستان و هیئت های شهرستانی ضمن نشست صمیمانه با رئیس فدراسیون ، از محل کمپ تیم های ملی دیدن نمودند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان روز گذشته و با دعوت فدراسیون کشتی ، اعضای هیئت کشتی خوزستان به همراه رؤسای هیئت های کشتی شهرستان های استان خوزستان ضمن برگزاری نشست صمیمانه با دکتر دبیر رئیس فدراسیون کشتی ، از محل کمپ تیم های ملی دیدن نمودند.

بنابراین گزارش در این دیدار که رمضان جمال پور رئیس و آرین زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان در آن حضور داشتند ، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های قابل توجه هیئت کشتی خوزستان در جمع مهمانان حاضر گفت: از قهرمان مطرح برای حضور در کلاس های دانش افزایی مربیان خود دعوت بعمل آورده تا دانش فنی آن ها را ارتقاء دهید.

وی ادامه داد: با آقای نوربخش سرپرست انستیتو کشتی هماهنگی های لازم را بعمل آورده و برنامه ریزی کنید تا کلاس های دانش افزایی را به صورت ماهانه در استان های خود برگزار کنید.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: تمام وقت خود را برای کشتی بگذارید و اگر در جای دیگری مسئولیت دارید و نمی توانید برای کشتی وقت کافی و لازم را بگذارید از مسئولیت خود کنار بروید و کار را به کسانی که توانایی دارند بسپارید.

دبیر تصریح کرد: هیئت کشتی باید بتواند به درآمدزایی رسیده و امکانات لازم و ساخت و سازهای مورد نیاز را برای کشتی استان خود فراهم کند و قطعا اگر امکانات لازم فراهم شود و برنامه ریزی اصولی صورت پذیرد، هر استانی این پتانسیل را دارد تا قهرمان جهان و المپیک به کشتی دنیا معرفی کند.

وی گفت: با مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از جمله استاندار، فرماندار، شورای شهر، شهردار و نمایندگان مجلس تعامل لازم را داشته باشید تا از ظرفیت های دستگاه ها  و سازمان های مربوطه بتوانید برای کشتی استفاده کنید.

ارسال دیدگاه