news-details
هیأت های شهرستانی

دیدار و نشست صمیمانه سرپرست هیئت ، سرپرست دبیری ، مشاورعالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان با رؤسا و سرپرستان هیئت های کشتی شهرستانی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ظهر امروز جمعه 15 بهمن ماه دیدار سرپرست هیئت کشتی ، سرپرست دبیری  و مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان با رؤسا و سرپرستان هیئت های کشتی شهرستانی  در محل سالن اجتماعات هیئت کشتی خوزستان صورت گرفت .

در این دیدار رمضان جمال پور سرپرست هیئت کشتی خوزستان خدمات ارائه شده هیئت استان را طی 2 ماه گذشته از جمله اعزام ها ، برگزاری مسابقات متعدد استانی ، هزینه های انجام شده در خانه های کشتی و سرای ورزشکاران ، تهیه البسه تیم های اعزامی ، پرداخت حق الزحمه داوران و کادر اجرایی و همچنین کادر هیئت استان و سایر موارد را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند .

در قسمت دیگری از این نشست صمیمانه اسکندر عیسوند سرپرست دبیری هیئت کشتی خوزستان اقدامات انجام شده در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که از اهمیت بسیار بالایی برای فدراسیون کشتی ، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان برخوردار است را به محضر حاضرین در جلسه رساند .

در ادامه نیز رؤسا و سرپرستان هیئت ها نیز فعالیت های صورت گرفته و برنامه های خود تا پایان سال جاری و همچنین درخواست ها و پیشنهادات را به صورت جداگانه توضیح دادند و مقرر گردید تا پایان سال جاری هیئت هایی که توانایی میزبانی کلاس های استاژ داوری و مربیگری در هر دو رشته آقایان و بانوان را دارند ، آمادگی خود را اعلام نمایند.

در پایان آرین زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان از پیگیری های انجام شده در خصوص پوشش خبری و رسانه ای رقابتهای جام جهان پهلوان تختی سخن گفت و اعلام نمود در حال رایزنی با فدراسیون کشتی در خصوص میزبانی اردوی تیم ملی در یکی از مقاطع سنی در رشته فرنگی هستیم که در صورت نهایی شدن به اطلاع جامعه کشتی خوزستان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه