news-details
هیأت های شهرستانی

اهداء مدال قهرمانی نوجوانان جهان توسط یوسف حسینوند به خانواده شهید و جانباز مدافع حرم پهلوان رضا محمودخانی .

دیدار با مسئولین ورزش و بازدید از سالن تمرینی شهرستان هندیجان .

بازدید و حضور در خانه کشتی و جمع کشتی گیران ، مربیان ، پیشکسوتان و اعضای هیئت کشتی شهرستان بندرامام (ره) .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و با حضور آرین زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان دیدارهای شهرستانی به شرح زیر برگزار شد .

بنابراین گزارش در حرکتی زیبا و پسندیده از سوی یوسف حسینوند قهرمان اسبق کشتی نوجوانان جهان و با حضور تنی چند از پیشکسوتان کشتی استان خوزستان مدال طلای حسینوند به خانواده محترم شهید والا مقام رضا محمود خانی اهداء شد .

در این دیدار که در منزل شهید محمود خانی قهرمان اسبق کشتی کشور انجام شد ، نشان طلای رقابت های جهانی به فرزندان خردسال وی تقدیم شد . ضمن اینکه در این مراسم از خانواده شهید محمود خانی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد .

در دیداری دیگر در شهرستان هندیجان آرین زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان به همراه محمد سرخه نژاد از قهرمانان اسبق کشتی کشور ، در محل اداره وررش و جوانان شهرستان هندیجان حضور یافته و با محسن نژاد مسئول اداره ورزش و جوانان آن شهرستان جلساتی را برگزار نمودند .

بر این اساس و در قسمتی دیگر از این دیدار ، از محل تمرین کشتی گیران آن شهرستان که با همکاری محمد چاروسایی دبیر هیئت شهرستان هندیجان همراه بود بازدید به عمل آمده و پیرامون مسائل روز کشتی شهرستان بحث و تبادل نظر نمودند .

همچنین در حضوری دیگر در شهرستان بندرامام (ره) ضمن نشست با اعضای هیئت کشتی و تنی چند از پیشکسوتان ، با شرکت در محل تمرین و خانه کشتی بندرامام (ره) ، از نزدیک با مربیان و کشتی گیران آن شهرستان دیدار به عمل آمد .

ارسال دیدگاه