news-details
هیأت های شهرستانی

بازدید از اماکن ورزشی تخصصی کشتی و پیشکسوتان شهرستان انجام شد .

دیدار با استاد غضنفر جودی در منزل ایشان صورت گرفت .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، از صبح امروز شنبه 30 مرداد ماه با حضور احمد عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان بازدید از اماکن ورزشی ، پیشکسوتان و اعضای هیئت کشتی شهرستان شوش دانیال نبی (ع) آغاز شد .

در این دیدارها رئیس هیئت کشتی خوزستان به همراه مظفر شیرزاد رئیس و مجید دهگان دبیر هیئت کشتی شهرستان در سالن های تخصصی کشتی حضور یافتند و از نزدیک کمبودهای موجود را مشاهده نمودند .

بنابراین گزارش در بخشی دیگر از این بازدید عبدالخانی و هیئت همراه به دیدار استاد غنفر جودی پدر کشتی شوش رفته و از صحبت های سازنده وی در امور کشتی استان و شهرستان بهره مند شدند .

بر این اساس و پس از ملاقات با استاد جودی در منزل ایشان ، حضور در بیمارستان نظام مافی هفت تپه جهت پیگیری بیماری رضا محمودخانی از پیشکسوتان کشتی و از جان برکفان و مدافعین حرم شهرستان که هم اکنون در آن بیمارستان به دلیل بیماری کرونا بستری می باشد ، صورت گرفت .

بعدازظهر امروز و در انتهای این سفر نیز جلسه ای در هیئت کشتی شهرستان شوش جهت جمع بندی و اعلام نقطه نظرات، پیشنهادات و همچنین تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی انجام شد که مقرر گردید با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش موارد پس از جمع بندی به هیئت کشتی خوزستان جهت اقدامات بعدی ارسال شود .

ارسال دیدگاه