news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

عمادرضا محسن نژاد به مقام قهرمانی رسید.

محمد کاظمی مدال نقره کسب نمود .

4 ملی پوشان خوزستانی در مجموع 2 نشان طلا ، یک نقره و یک برنز بدست آوردند.

تیم ملی کشورمان با درخشش ملی پوشان خوزستانی عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در اردن ، 4 ملی پوش خوزستانی کشورمان صاحب 2 نشان طلا ، یک نقره و یک برنز کسب نمودند .

بر این اساس و در روز دوم مسابقات در وزن 80 کیلوگرم عمادرضا محسن نژاد با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی رسید . در وزن 71 کیلوگرم محمد کاظمی مدال نقره بدست آورد . همچنین در روز نخست ابوالفضل کرمی یگائی مدال طلا و ایوب حسینوند قاسمی مدال برنز کسب نمودند.در خاتمه نیز تیم ملی کشورمان با درخشش خیره کننده ملی پوشان خوزستانی خود عنوان نایب قهرمانی آسیا را بدست آورد .در زیر نتایج ملی پوشان خوزستانی در روز دوم آمده است.

در وزن 80 کیلوگرم عمادرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور با توجه به مصدومیت هایلونگ وی از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. محسن نژاد در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر محمد سلطان زادا از ترکمنستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 1 از سد یرکبولان آناپیا از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 71 کیلوگرم محمد کاظمی در دور اول با نتیجه 8 بر 6 از سد دایچی تسوتسومی از ژاپن گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر یوان لی از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کاظمی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 مقابل ابیلمنصور آخالبک از قزاقستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 1 مبارزه را به بهروزبک والیف از ازبکستان واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

ارسال دیدگاه