news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

ابوالفضل کرمی یگائی قهرمان آسیا شد .

ایوب حسینوند قاسمی به مدال برنز رسید .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز اول رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در کشور اردن ، ملی پوشان خوزستانی صاحب یک نشان طلا و یک برنز شدند .

بر این اساس و در وزن 51 کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی با اقتدار کامل قهرمان آسیا شد و در 110 کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی به مدال برنز رسید . اضافه می نماید دو ملی پوش دیگر خوزستانی از ساعاتی دیگر به روی تشک خواهند رفت . در زیرنتایج ملی پوشان خوزستانی کشورمان آمده است .

در وزن 51 کیلوگرم ابوالفضل کرمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر از سد یدیگه تولوتایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر بیلال خوریلایف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کرمی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر حاجی اکبر کوچکاروف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 110 کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی در دور اول با نتیجه 11 بر 9 مغلوب نعمت اف از ازبکستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به دیدار رده بندی راه یافت. حسینوند در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر آدیوس کایراتوف از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

ارسال دیدگاه