news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

رمضان جمال پور عضویت 5 کشتی گیر خوزستانی در تیم ملی 6 نفره کشورمان و همچنین حضور یک مربی و یک داور اعزامی به بازی های المپیک تابستانی 2024 پاریس را تبریک گفت.

بنا به اعلام روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، و در پی انتخاب بی نظیر 5 کشتی گیر خوزستانی در تیم ملی 6 نفره کشورمان اعزامی به بازیهای المپیک 2024 پاریس ، رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان پیام تبریکی به جامعه کشتی خوزستان ارسال نمود .

در متن این پیام آمده است : اینک که با رشادت شیرمردان بیشه کشتی خوزستان حماسه فتح سکوهای افتخار یکی پس از دیگری در کسب جایگاه های ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان رقم می خورد ،خدمت به چنین جوانان سلحشوری که با کسب عناوین متعدد ، رویداد ارزشمند حضور 5 کشتی گیر خوزستانی در ترکیب 6 نفره تیم ملی در بازی های المپیک را بوجود آوردند ، موجب مباهات بنده و همکارانم در هیئت کشتی خوزستان است. اینجانب همچنین انتخاب مهدی بشیرزاده داور بین المللی و ارشد خوزستانی را جهت قضاوت در بازی های المپیک و حضور فرزاد ایمانعلی زاده مربی سازنده این استان را در تیم اعزامی به بازی های 2024 پاریس تبریک فراوان گفته و از خداوند متعال آروزی کسب بهترین نتایج را برای ملی پوشان خوزستانی و در مجموع تیم ملی در بازیهای المپیک را از خداوند متعال خواستارم. 

ارسال دیدگاه