news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

سعید اسماعیلی به مقام قهرمانی رسید .

رسول گرمسیری صاحب گردن آویز نقره شد .

در روز نخست میرزازاده مدال طلا ، دادمرز نشان نقره و ایمان محمدی مدال برنز کسب نمودند .

مهدی بشیرزاده داور ارشد و بین المللی استان خوزستان این مسابقات را قضاوت می نمود .

تیم ملی کشورمان با درخشش 5 ملی پوش خوزستانی خود عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در روز پایانی رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان دو ملی پوش خوزستانی صاحب یک نشان طلا و یک نقره شدند.

بر این اساس و در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی با دلاوری به مدال طلای این وزن رسید و رسول گرمسیری در 82 کیلوگرم نشان نقره کسب نمود .

ملی پوشان خوزستانی در روز نخست یک نشان طلا در 130 کیلوگرم توسط امین میرزازاده ، یک مدال نقره در 55 کیلوگرم  توسط پویا دادمرز و یک نشان برنز در وزن 63 کیلوگرم توسط ایمان محمدی به دست آوردند .

بنابراین گزارش و در این مسابقات مهدی بشیرزاده داور المپیکی استان خوزستان قضاوت این مسابقات را در هر دو رشته آزاد و فرنگی بر عهده داشت .

در خاتمه نیز تیم ملی کشومان با درخشش 5 ملی پوش خوزستانی (2 نشان طلا ، 2 نقره و یک برنز) عنوان قهرمانی آسیا را کسب نمود .

در زیر نتایج کشتی گیران خوزستانی در روز دوم مسابقات آمده است :

در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر 1 رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و طلایی شد.

دروزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 7 از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه 9 بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.

 

ارسال دیدگاه