news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

امین میرزازاده قهرمان آسیا شد .

پویا دادمرز به مدال نقره رسید و ایمان محمدی مدال برنز کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در چایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در کشور قرقیزستان ، ملی پوشان ارزنده و شایسته خوزستانی صاحب یک نشان طلا ، یک نقره و یک برنز شدند .

بنابراین گزارش و در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده با شایستگی و اقتدار مدال طلای سنگین وزن آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد .

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید . همچنین در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی مدال برنز آسیا را به دست آورد .

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت. میرزازاده در دیدار نهایی مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و طلایی شد.

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار با نتیجه 9 بر صفرمغلوب  یو چول از کره شمالی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر هادونگ تان از چین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

ارسال دیدگاه