news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

سعید اسمعیلی و امین کاویانی نژاد به مدال طلا دست یافت.

مهدی محسن نژاد از دور مسابقات کنار رفت .

در روز نخست پویا دادمرز مدال طلا و رسول گرمسیری و امین میرزازاده نشان نقره کسب نموده بودند.

 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام وهبی امره در ترکیه ملی پوشان خوزستانی کشورمان تواسنتند با شایستگی دو مدال طلا دیگر کسب نموده و جمع مدال های استان خوزستان در این مسابقفات را به عدد 5 برسانند .

بنابراین گزارش و در اوزان 67 و 77 کیلوگرم به ترتیب سعید اسمعیلی و امین کاویانی نژاد به مقام قهرمانی رسیدند و مهدی محسن نژاد در 60 کیلوگرم از دور مسابقات کنار رفت .

بر این اساس و در روز نخست نیز در 55 کیلوگرم پویا دادمرز مدال طلا و در 82 و 130 کیلوگرم رسول گرمسیری و امین میرزازاده مدال نقره به دست آورده بودند . در زیر نتایج ملی پوشان خوزستانی در روز دوم آمده است .

در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 از سد آلان ویسایتوف از روسیه گذشت وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 3 تینار شارشنبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم نهودا از بلاروس را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 دیگو چخیکوادزه از گرجستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. اسماعیلی در دیدار پایانی مقابل محمود بخشیلوف از ازبکستان در حالی که 1 بر صفر پیش بود با توجه به مصدومیت و ادامه ندادن حریفش به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 2 بر 1 مهمت داش دمیر از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 1 امیر عبدی دیگر نماینده کشورمان را مغلوب کرد.  کاویانی در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 مغلوب محمدرضا مختاری شد و با توجه به دیسکالیه شدن مختاری و حریف ترکیه ای در کشتی بعد ، کاویانی نژاد و حریف قزاقستانی (بازنده حریف ترکیه ای)برای فرد راه یافته به دیدار فینال به مصاف هم رفتند که کاویانی نژاد با نتیجه 1 بر 1 به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. . در دیدار نهایی کاویانی نژاد با نتیجه 5 بر صفر اسکو را شکست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر 7 و ضربه فنی مغلوب گالیم کابدوناساروف از قزاقستان شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد از دوررقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه