news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

پویا دادمرز به مدال طلا رسید .

رسول گرمسیری و امین میرزازاده مدال نقره کسب نمودند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام وهبی امره در ترکیه ، ملی پوشان خوزستانی صاحب یک نشان طلا و دو نشان نقره به شرح زیر شدند .

بر این اساس در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 12 بر 7 آراکی میزکوکی از ژاپن را شکست  داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 از سد یولان مورتابک اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله با نتیجه 9 بر 1 تورال مهدی اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار فینال گئورگی توخادزه از گرجستان را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد و طلایی شد.
در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با توجه به حاضر نشدن یونس امره باشار از ترکیه پیروز مبارزه شد. وی در دور بعد با نتیجه 2 بر 1 تورنیکه دزاماشویلی از گرجستان شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت.وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف مهدی زاده دیگر نماینده کشورمان رفت که گرمسیری با نتیجه 8 بر 5 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.گرمیسری در این دیدارفینال مقابل استانیسلاو شافرنکا از بلاروس با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه 5 بر 1 و ضربه فنی ویتالی شور از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر بوراک جاکریجا از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله با نتیجه 4 بر 1 از سد کشتی گیر روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی به دلیل مصدومیت دیدار فینال را از دست داد و به مدال نقره رسید.گفتنی است زانوی پای میرزازاده مورد معاینه پزشک مسابقات قرار گرفت و میرزازاده با مجوز پزشکی در دیدار فینال حاضر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه