news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

ملی پوشان خوزستانی حریفان خود را شناختند .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان از صبح فردا رقابت های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جام وهبی امره درکشور ترکیه آغاز خواهد شد که بر این اساس ملی پوشان خوزستانی به شرح زیر به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

در وزن 55 کیلوگرم که 13 کشتی گیر شرکت کرده اند، پویا دادمرز در دور نخست با آراکی میزکوکی از ژاپن پیکار می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف مورتابک اولو از قرقیزستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که با حضور 20 نفر برگزار می شود، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان ترکیه و قزاقستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 22 کشتی گیر حضور دارند، سعید اسماعیلی در دور اول با ویسایتوف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف نماینده کشور قرقیزستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نزاد در دور نخست به مصاف نماینده کشور ترکیه می رود . وی در صورت پیروزی بر این حریف به مصاف امیر عبدی خواهد رفت .

در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با یونس امره باشار از ترکیه مبارزه می کند و در صورت شکست این حریف در دور بعد به مصاف ژاماشیولی از گرجستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با ویتالی شور از روسیه پیکار می کند و در صورت گذر از این حریف به مصاف بوراک از ترکیه می رود.

گفتنی است فرزاد ایمانعلی زاده مربی سازنده استان خوزستان تیم ملی کشورمان را در این مسابقات همراهی می نماید .

ارسال دیدگاه