news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

علیرضا مهمدی در اولین حضور در وزن المپیکی 87 کیلوگم نایب قهرمان مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی شد.

سید دانیال سهرابی از دور مسابقات کنار رفت .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بین المللی بزرگسالان رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب کرواسی ، علیرضا مهمدی ملی پوش خوزستانی کشورمان که به تازگی به وزن المپیکی 87 کیلوگرم صعود نموده دقایقی پیش در فینال این وزن مقابل حریف خود از کشور روسیه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و مدال با ارزش نقره این وزن را برای کشورمان به ارمغان آورد .

بنابراین گزارش مهمدی در اولین تجربه خود در رقابت های جهانی بزرگسالان توانسته بود مدال نقره وزن 82 کیلوگرم را کسب نماید و با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک و با تشخیص مربیان و کادر فنی به وزن 87 کیلوگرم صعود نمود که پس از قهرمانی در مسابقات کشوری تواسنت در این پیکارهای مهم عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید.همچنین سید دانیال سهرابی دیگر ملی پوش خوزستانی در وزن 67 کیلوم گرم با شکست در دور سوم این مسابقات مقابل نماینده کشور لیتوانی از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند .


در وزن 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر چنگ ویو وانگ از چین را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل آوندانو ادواردو از ونزوئلا به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 3 از سد آچیکو بولکوادزه از گرجستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مهمدی در این مرحله مقابل آلان اوستایف از روسیه با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میلاد علیرضایف از روسیه شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در مسابقه اول با نتیجه 8 بر 7 یورگنسن از نروژ را شکست داد. وی در دور دوم با توجه به عدم حضور حریفش به روی تشک راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. سهرابی در این مرحله با نتیجه 7 بر 2 مقابل کریستوپاس سلیوا از لتونی شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، دانیال سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه