news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

محمد ناقوسی با شایستگی به مدال طلا دست یافت.

عارف محمدی ، علیرضا ارقش و سعید کریمی زاده در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمخومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جام آکسیونوف در روسیه ، محمد ناقوسی دلاور مرد خوزستانی تیم ملی کشورمان توانست با شایستگی هر چه تمامتر و با شکست کلیه رقیبان ، مدال طلای وزن 82 کیلوگرم را برای ایران عزیز به ارمغان آورد .

 همچنین در 63 کیلوگرم عارف محمدی ، 77 کیلوگرم علیرضا ارقش و در 87 کیلوگرم سعید کریمی زاده توانستند در جایگاه پنجم اوزان خود قرار بگیرند .در زیر مبارزات ملی پوشان خوزستانی آمده است.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه 13 بر 5 نماینده روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مقابل دیگر حریف روس به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد دیگر حریف روس گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ناقوسی در این دیدار با نتیجه 11 بر 10 کشتی گیر روس را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 63 کیلوگرم عارف محمدی در دورهای اول و دوم با نتایج 2 بر صفر و 6 بر 5 مقابل کشتی گیرانی از روسیه به برتری دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف قزاقستانی شد و راهی دیدار رده بندی شد. محمدی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 مغلوب و پنجم شد.

در وزن 77 کیلوگرم علیرضا ارقش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کشتی گیری از روسیه با نتیجه 11 بر 8 پیروز شد. وی نیمه نهایی مقابل علی اسکو دیگر نماینده کشورمان با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. ارقش در این دیدار با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر روس شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن 87 کیلوگرم سعید کریمی زاده در دور اول با نتیجه 6 بر 3 نماینده قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 3 بر 3 از سد حریف روس خود گذشت. وی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر مغلوب دیگر حریف روس شد و به دیدار رده بندی رفت. کریمی زاده در این دیدار 5 بر صفر مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و پنجم شد.

ارسال دیدگاه