news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

چهار ملی پوشان خوزستانی در مجموع 2 نشان طلا و 2 عنوان پنجمی کسب نمودند .

در روز پایانی اهورا بویری با شایستگی در چایگاه پنجم قرار گرفت..

تیم ملی کشورمان با درخشش و افتخارآفرینی ملی پوشان خوزستانی قهرمان بلامنازع جهان شد.

ملک محمد بویری مربی تیم ملی ، مهدی بشیرزاده داور بین المللی و رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان به عنوان سرپرست در تیم اعزامی حاضر بودند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در اردن ، تیم ملی کشورمان با درخشش ملی پوشان خوزستانی توانست مقتدرانه عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد .

بنابراین گزارش 4 ملی پوشان خوزستانی توانستند با کسب 2 مدال طلا و 2 عنوان پنجمی سهم به سزایی درقهرمانی تیم ملی کشورمان ایفا نمایند . ضمن اینکه ملک محمد بویری در کادر فنی ، مهدی بشیرزاده داور درجه یک S  بین المللی و رمضان جمال پور سرپرست تیم ملی توانستند در این پیروزی مهم برای کشورمان حضور تعیین کننده ای داشتند.

همچنین در این دوره از مسابقات احمدرضا محسن نژاد و علیرضا عبدولی به ترتیب در اوزان 63 و 77 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی احمدی وفا در 55 کیلوگرم و اهورا بویری در 67 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفتند . در زیر نیز مبارزات اهورا بویری در روز پایانی آمده است.

در وزن 67 کیلوگرم اهورا بویری در دور اول با نتیجه 10 بر 2 زولت تاکاس از مجارستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 5 الیاس یانداروف از روسیه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. بویری در این مرحله با نتیجه 8 به صفر بر والیوسکی از بلاروس غلبه کرد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 غلوب مصطفی حسین الاملدین از مصر شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 مغلوب آزات ساریار از ترکیه شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

ارسال دیدگاه