news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

احمدرضا محسن نژاد مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جوانان جهان تکیه زد .

علی احمدی وفا در جایگاه پنجم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان احمدرضا محسن نژاد ملی پوش خوزستانی وزن 63 کیلوگرم کشورمان با اقتدار و شایستگی هر چه تمام تر مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد .

بنابراین گزارش محسن نژاد در دیدار فینال در مبارزه ای حساب شده توانست نماینده کشور قرقیزستان را با امتیاز 9 بر صفر شکست دهد و عنوان قهرمانی این وزن را از آن خود نماید .همچنین در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در سال گدشته با انجام مبارزات قابل قبول و دلیرانه عنوان پنجم این وزن را کسب نماید.

در زیر مبارزات کلی هر دو نماینده استان خوزستان در این مسابقات آمده است.

در وزن 63 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محسن نژاد در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 از سد کومی ساوادا از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر ژانتورو میرزاعلی اف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه 8 بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 5 از سد دنیس فلورین میهای دارنده مدال برنز بزرگسالان اروپا از رومانی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر مقابل زاخاری سیلویس از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی وفا در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مغلوب فرید سادیخلی از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر مغلوب علیشیر گانیف از ازبکستان شد و در جایگاه پنچم ایستاد.

ارسال دیدگاه