news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

در روز پایانی احمدرضا محمدیان با شایستگی نایب قهرمان جهان شد.

محمدمعراج مهمدی از دور مسابقات کتار رفت.

4 ملی پوش خوزستانی در مجموع یک نشان طلا ، یک نقره و یک برنز کسب نمودند .

تیم نوجوانان کشورمان با درخشش ملی پوشان خوزستانی خود و با حضور سجاد کشاورزی در کادر فنی عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان رقابت های کشتی فرنگی نوجونان قهرمانی جهان در ترکیه 4 ملی پوش شایسته و ارزنده استان خوزستان در مجموع صاحب یک نشان طلا ، یک نقره و یک مدال برنز شدند .

بر این اساس و در روز پایانی این پیکارها احمدرضا محمدیان در فینال  وزن 71 کیلوگرم در دیداری نزدیک و فشرده نتیجه را 5 بر 6 به حریف یونانی خود واگذار نمود و مدال ارزشمند نقره جهان را برای کشورمان به ارمغان آورد. در وزن 51 کیلوگرم نیز محمدمعراج مهمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ملی نوجوانان کشورمان با کسب مدال طلای پیام احمدی ، نقره احمدرضا محمدیان و برنز امیرحسین عبدولی و با حضور سجاد کشاوری در کادر فنی ، قهرمان جهان شد.در زیر نتایج ملی پوشان خوزستانی در روز سوم مسابقات آمده است ؛

در وزن 71 کیلوگرم احمدرضا محمدیان در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آنتونی تریتر از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 گور خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد. محمدیان در دور سوم با نتیجه 4 بر 3 لوکا لومادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر الکان باکار از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 5 مغلوب آریوناس کولیتسوپولوس از یونان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 51 کیلوگرم محمدمعراج مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی مغلوب آرتور برویان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازندها رفت. وی در این گروه مقابل حسن الدین اولوگبکوف از ترکمنستان با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه