news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

علی احمدی وفا ، رضا قیطاسی و علیرضا عبدولی به مدال برنز رسیدند.

دو ملی پوش دیگر استان خوزستان صبح فردا به روی تشک خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در اردن ، 3 ملی پوش خوزستانی کشورمان توانستند مدال برنز اوزان 55 ، 63 و 77 کیلوگرم را برای کشورمان به ارمغان آورند .

بر این اساس و در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا ، 63 کیلوگرم رضا قیطاسی و در 77 کیلوگرم علیرضا عبدولی توانستند مقام سوم اوزان خود را کسب نمایند . ضمن اینکه در 60 کیلوگرم محمد عشیری و در 67 کیلوگرم اهورا بویری از صبح فردا یکشتبه به روی تشک خواهند رفت . در زیر مبارزات ملی پوشان استان خوزستان در روز اول آمده است .

در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا در در دور اول با نتیجه 6 بر صفر شو هیراتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفرا آنل مور از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی وفا در این مرحله با نتیجه 4 بر 1 و ضربه فنی مقابل آیبک آیتبکوف از قزاقستان مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر عبدوالی رحمتبایف از ترکمنستان از پیش رو برداشت و صاحب گردن آویز برنز شد.

در وزن 63 کیلوگرم رضا قیطاسی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر شویا ایواتا از ژاپن را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب حسین دین اولیمبایف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. قیطاسی در این دیدار حسن ناقوج از اردن را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مدال برنز رسید.
در وزن 77 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کیریل شیما بوکورو از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 4 از سد پونیا از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 و ضربه فنی مغلوب عظیم جان صوت علی اف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با دیاس کالتای از قزاقستان را با نتیجه 3 بر 3 مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

ارسال دیدگاه