news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

آرمین قولی گله و محمد کاظمی به مدال ارزشمند برنز رسیدند.

ابوالفضل محمدی و مصطفی حسینوند در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

تیم ملی کشورمان عنوان قهرمانی آسیا را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان رقابت های کشتی فرنگی نونهاللان قهرمانی آسیا در کشور اردن ، 4 ملی پوش کشورمان در مجموع صاحب 2 مدال با ارزش برنز و 2 مقام پنجمی شدند .

بر این اساس و در وزن 48 کیلوگرم آرمین قولی گله و در 68 کیلوگرم محمد کاظمی به مدال برنز رسیدند . در اوزان 52 و 57 کیلوگرم نیز به ترتیب ابوالفضل محمدی و مصطفی حسینوند در جایگاه پنجم قرار گرفتند. ضمن اینکه تیم ملی کشورمان با حضور ماشاءا... آبادیان در ترکیب کادر فنی توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب نماید . در زیر مبارزات انفرادی ملی پوشان خوزستانی آمده است.

در وزن 48 کیلوگرم آرمین قولی گله با نتیجه 9 بر صفر مغلوب دیاز ماراتوف از قزاقستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار بوروبای ماملیانوف از قرقیزستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 52 کیلوگرم: ابوالفضل محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر عابد طالح از اردن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مغلوب امیر امیلوف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار مقابل دمیر آکان از قزاقستان مغلوب و پنجم شد.

در وزن 57 کیلوگرم مصطفی حسینوند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 آکتیلک سادیروف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ساحیل از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. حسینوند در این دیدار مقابل  عزیزبک بارلیکبایف از ازبکستان مغلوب و پنجم شد.

در وزن 68 کیلوگرم محمد کاظمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر آلا عبدالباری از اردن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 مغلوب اصیل بک دولتبکوف از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. کاظمی در این دیدار یوسف المغرابی از عربستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

ارسال دیدگاه