news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

در روز دوم احمدرضا محمدیان به مدال برنز آسیا رسید .

کامران بک پیکری مقام پنجم را کسب نمود.

ملی پوشان استان خوزستان در مجموع 2 نشان طلا ، یک برنز و یک مقام پنجم را کسب نمودند.

تیم ملی کشورمان با درخشش ملی پوشان خوزستانی خود به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در روز دوم و پایاتی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان ، احمدرضا محمدیان در وزن 65 کیلوگرم با برتری مقابل رقیب تاجیکستانی به مدال برنز رسید و کامران بک پیکری با شکست برابر حریف قزاقستانی خود به مقام پنجم رسید .

بر این اساس و در روز نخست نیز محمدمعراج مهمدی و امیرحسین عبدولی مدال طلا کسب نموده بودند و پیام احمدی از دور مسابقات کنار رفته بود . همچنین در این دوره از پیکارها روح اله دهملایی مربی سازنده استان خوزستان تیم ملی را همراهی می نمود.

بنابراین گزارش تیم ملی کشورمان با درخشش ملی پوشان خوزستانی به مقام عنوان قهرمانی آسیا دست یافت .

در زیر مسابقات نمایندگان استان خوزستان در روز پایانی آمده است.

در وزن 65 کیلوگرم احمدرضا محمدیان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 4 مقابل ساچین از هند مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی نیز راهی گروه بازنده ها شد. محمدیان در این گروه با نتیجه 5 بر صفر شاتلیک یونوسوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر 3 مقابل موحامد یحیویف از تاجیکستان پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 80 کیلوگرم کامران بک پیکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 مغلوب بکمراد رستم اف از ازبکستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، به دیدار رده بندی رفت. بک پیکری در دیدار رده بندی مقابل یرکیبولان آناپیا از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب و پنجم شد.

ارسال دیدگاه