news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

مهمدی و عبدولی فینالیست شدند .

احمدی از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان ، دو ملی پوش خوزستانی کشورمان به دیدار فینال راه یافتند .

بر این اساس و در وزن 51 کیلوگرم محمدمعراج مهمدی و در 110 کیلوگرم امیرحسین عبدولی با برتری مقابل رقیبان خود به دیدار پایانی رسیدند . در 48 کیلوگرم نیز پیام احمدی با شکست مقابل رقیب خود از دور مسابقات کنار رفت .

در زیر نتایج انفرادی ملی پوشان خوزستانی در روز اول پیکارها آمده است .

در وزن 51 کیلوگرم محمدمعراج مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 آرنات ژارلیکاسین از قزاقستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل داستان بک اوریپوف از ازبکستان با نتیجه 1 بر 1 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. مهمدی در دیدار پایانی به مصاف یریسبک خامداموف از قرقیزستان می رود

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین عبدولی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل یازو لیو از چین با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل روناک از هند با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. عبدولی در دیدار پایانی به مصاف بکجان ایسماگولوف از قزاقستان می رود.

در وزن 48 کیلوگرم پیام احمدی در دور اول با نتیجه 3 بر صفر مغلوب بکنور موکان از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، احمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه