news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

علیرضا مهمدی با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در روز نخست نیز سهرابی و میرزازاده طلایی شدند.

محسن نژاد و محمدی مدال برنز کسب نمودند. دادمرز به دلیل بیماری از حضور در مسابقات انصراف داد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز دوم و پایانی تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان رنکینگ اتحادیه جهانی به میزبانی قرقیزستان ، علیرضا مهمدی دلاور مرد 82 کیلوگرمی استان خوزستان و تیم ملی توانست با نمایش کشتی های زیبا و شکست رقیبان طراز اول خود عنوان قهرمانی این دوره مسابقات را برای ایران عزیزمان به ارمغان آورد .

بنابراین گزارش در روز نخست مسابقات نیز سیدانیال سهرابی در 67 و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم مدال طلا ، مهدی محسن نژاد در 60 و ایمان محمدی در 63 نشان برنز کسب نمودند و پویا دادمرز در 55 کیلو به دلیل بیماری سرماخوردگی و تشخیص کادر فنی از حضور در مسابقات انصراف داد .

بر این اساس نیز در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر جیهون اوزدوردیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 1شامیل باتیروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 گلا بولکوادزه از گرجستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. مُهمَدی در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 5 آلپرن بربر از ترکیه را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

ارسال دیدگاه