news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

علی احمدی وفا و اهورا بویری با اقتدار و صلابت به مدال طلا رسیدند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در روز نخست تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام قهرمانان که در کشور ترکیه برگزار شد ، دلاور مردان جوان و شایسته ملی پوش استان خوزستان تواستند یکبار دیگر با کسب 2 نشان طلا برای کشورمان افتخار آفرین شوند .

بر این اساس در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا و در 67 کیلوگرم اهورا بویری با کسب پیروزهای ارزشمند با کسب امتیازات عالی مقابل رقیبان ، عناوین قهرمانی اوزان خود را با شایستگی به دست آوردند.

از صبح فردا و در ادامه این مسابقات محمد عشیری و ابوالفضل پایدار دو ملی پوش دیگر استان خوزستان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در زیر مبارزات دو ملی پوش خوزستانی در روز نخست آمده است ؛

در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا در کشتی نخست حریف یونانی را با نتیجه 8 بر صفر برد، وی در مبارزه دوم نماینده قرقیزستان را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. احمدی وفا در دیدار فینال با نتیجه 9 بر 1 دیگر کشتی گیر ترکیه ای را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 67 کیلوگرم اهورا بویری در مبارزه اول با نتیجه 8 بر صفر حریف قرقیزستانی را مغلوب کرد. وی ‌در کشتی بعد نماینده قزاقستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بویری در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل کشتی گیر ترکیه ای به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر 1 از سد دیگر حریف ترکیه ای گذشت و صاحب مدال طلا شد.

ارسال دیدگاه