news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

5 ملی پوش شایسته خوزستانی در مجموع صاحب یک نشان طلا ، 3 نقره و یک عنوان پنجمی شدند.

در روز پایانی احمدرضا محمدیان و امیرحسین عبدولی به مدال نقره رسیدند.

عمادرضا محسن نژاد در جایگاه پنجم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان تورنمنت بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام پیروزی در کشور ترکیه ، 5 نوجوان شایسته و ارزنده تیم ملی در مجموع صاحب یک نشان ، 3 نقره و یک عنوان پنجمی شدند .

بنابراین گزارش و در روز دوم این مسابقات در65 کیلوگرم احمدرضا محمدیان و در 110 کیلوگرم امیرحسین عبدولی به مدال نقره رسیدند و عمادرضا محسن نژاد نیز در جایگاه پنجم قرار گرفت .

بر این اساس و در روز نخست مسابقات پیام احمدی و محمدمعراج مهمدی به ترتیب مدال های طلا و نقره وزن 48 کیلوگرم را کسب نموده بودند.یادآور می شود تیم ملی کشورمان در این دوره از پیکارها مقام چهارم را کسب نمود.

در زیر نتایج ملی پوشان خوزستانی در روز دوم آمده است ؛

در وزن 65 کیلوگرم احمدرضا محمدیان در دور نخست از سد حریف قزاقستانی گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 کشتی گیر جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله با نتیجه 4ر بر 3 از سد حریف گرجستانی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 2 مغلوب دیگر حریف گرجستانی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین عبدولی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 1 بر صفر از سد حریف قرقیزستانی که مصدوم شده بود، گذشت. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 و ضربه فنی کشتی گیر قزاقستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. عبدولی در دیدار فینال با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف گرجستانی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 80 کیلوگرم عمادرضا محسن نژاد دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریف گرجستانی شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 10 بر 1 حریف ترکیه ای را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. در دیدار رده بندی علیرضا عباسی با نتیجه 9 بر صفر عمادرضا محسن نژاد را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

ارسال دیدگاه