news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

پیام احمدی به مدال طلا رسید .

محمد معراج مهمدی صاحب مدال نقره شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جام پیروزی در شهر آنتالیای کشور ترکیه ، ملی پوشان استان خوزستان صاحب یک مدال طلا و یک نقره شدند .

بنابراین گزارش در وزن 48 کیلوگرم پیام احمدی دارنده مدال برنز نوجوانان جهان در سال گذشته ، با کسب پیروزیهای ارزشمند به دیدار فینال راه یافت که در یک مبارزه کاملا ایرانی و خوزستانی در مقابل محمدمعراج مهمدی دیگر نماینده استان خوزستان و کشورمان در این مسابقات به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت .در همین وزن مهمدی نیز به مدال ارزشمند نقره رسید.

اضافه می نماید این پیکارها فردا شنبه ادامه خواهد داشت که 3 ملی پوش دیگر خوزستانی به روی تشک خواهند رفت.

در زیر نتایج انفرادی ملی پوشان خوزستانی آمده است ؛
در وزن 48 کیلوگرم پیام احمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 نماینده گرجستان را مغلوب کرد وی در دور سوم با نتجیه 3 بر 2 حریفی از کشور قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهای راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 3 از سد کشتی گیر جمهوری آذربایجان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. محمدمعراج مهمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 حریف ترکیه ای را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه 6 بر 2 کشتی گیری از رومانی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهمدی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مقابل کشتی گیر قزاقستانی به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. دیدار فینال بین دو نماینده کشورمان برگزار شد که پیام احمدی با نتیجه 4 بر صفر محمدمعراج مهمدی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت. مهمدی نیز صاحب مدال نقره شد.

ارسال دیدگاه