news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

شاهین بداغی با شایستگی به مدال طلا دست یافت

سعید کریمی زاده از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در ادامه رقابت های کشتی فرنگی بین المللی جام نیکلای پتروف بلغارستان شاهین بداغی ملی پوش خوزستانی کشورمان در این دوره از مسابقات با اقتدار کامل مدال طلای وزن 72 کیلوگرم را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورد .

بنابراین گزارش و در وزن 87 کیلوگرم سعید کریمی زاده دیگر ملی پوش استان خوزستان با شکست مقابل حریف الجزایری از دور مسابقات کنار رفت . در زیر نتایج انفرادی کشتی گیران خوزستانی تا پایان روز دوم پیکارها آمده است.

در وزن 72 کیلوگرم شاهین بداغی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر فلورین کوزما از رومانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یوگا کاسوگای از ژاپن با نتیجه 10 بر 1 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. بداغی در دیدار فینال با نتیجه 5 بر 2 از سد کنستانتین استاس از بلغارستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم سعید کریمی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 سیمون سیمونوویچ از لهستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 مغلوب بشیر آزارا از الجزایر شد و با توجه به شکست این حریف، کریمی زاده از دور رقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه