news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

8 ملی پوش خوزستانی حریفان خود را شناختند.

فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی تیم ملی کشورمان را همراهی می نماید.

مسابقات از فردا جمعه 14 بهمن آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ساعاتی پیش مراسم قرعه کشی رقابت های بیت المللی کشتی فرنگی جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی) در کشور کرواسی برگزار شد که بر این اساس 8 ملی پوش خوزستانی کشورمان حریفان خود را به شرح زیر شناختند .

این مسابقات که به عنوان یکی از مسابقات مهم بمنظور حضور در رقابت های جهانی محسوب می شود با حضور بسیاری از مدعیان طراز اول دنیا برگزار خواهد شد .

.یادآور می شود فرزاد ایمانعلی زاده مربی سازنده استان خوزستان تیم ملی کشورمان در این مسابقات را همراهی می نماید .
در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 7 نفر و به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شود، پویا دادمرز در گروه A با اختیار بوتیروف از قزاقستان، دالتون دوفیلد از آمریکا و آریتیوم دلانو از مولداوی کشتی می گیرد.
در وزن 60 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کایتو اینابا از ژاپن می رود.
در وزن 63 کیلوگرم که با حضور 13 نفر برگزار می شود، که ایمان محمدی در دور نخست با ویتالی اریومنکو از مولداوی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پریکا دیمیتریویچ از صربستان می رود. عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان که در آن سوی جدول قراردارد، در دور نخست با آکر اشمید العبیدی از اتریش مصاف می دهد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان ساگار از هند و هلاری ماگیسالو از استونی می رود.
در وزن 67 کیلوگرم که 27 نماینده دارد .دانیال سهرابی نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ابرار آتابایف از ازبکستان و ماماداسا سیلیا از فرانسه می رود.
در وزن 77 کیلوگرم که 33 شرکت کننده دارد، امین کاویانی نژاد در دور نخست به مصاف سانان سلیمان اف از آذربایجان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل الکساندرین گوتا از مولداوی قرار می گیرد.
در وزن 82 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با مارسل هین از دانمارک کشتی می گیرد. در صورت پیروزی، در مرحله نیمه نهایی با پژمان پشتام دیگر نماینده کشورمان خواهند شد.
در وزن 130 کیلوگرم که 20 نماینده دارد، امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با فریدریکاس از لیتوانی کشتی می گیرد. قاسمی در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف علی اکبر یوسفی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات می رود .
برنامه مسابقات:
جمعه ۱۴ بهمن ماه:
ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۰۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۷۷(امین کاویانی نژاد)
ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۰۰: مسابقات فینال اوزان ۷۷ ، ۸۷ کیلوگرم

شنبه ۱۵ بهمن ماه:
ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۰۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۳(ایمان محمدی، عارف محمدی) ۶۷(دانیال سهرابی) کیلوگرم
ساعت 20:30 تا ۲۳:۰۰: مسابقات فینال اوزان ۶۳، ۶۷ کیلوگرم

یکشنبه ۱۶ بهمن ماه:
ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۰۰ : مسابقات مقدماتی اوزان ۵۵(پویا دادمرز) ۶۰(مهدی محسن نژاد)۸۲(علیرضا مهمدی)۱۳۰(امیر قاسمی منجزی)
ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۰۰: مسابقات فینال اوزان ۶۳، ۶۷ کیلوگرم

ارسال دیدگاه