news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

مراسم تقدیر از مدال آوران ، مربیان و داوران در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان با حضور مقامات بلندپایه وارشد استان خوزستان برگزار شد .

هیئت کشتی خوزستان به عنوان مدال آورترین هیئت استان شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان صبح امروز چهارشنبه نهم آذرماه و در اقدامی ارزشمند مراسم تقدیر از مدال آوران ، مربیان و داوران رقابت های آسیایی و جهانی در سال 1400 و تا آبان 1401 با حضور مقامات ارشد و عالی رتبه استان خوزستان برگزار شد .

بنابراین گزارش در این مراسم که در تالار همایش های سازمان آب و برق استان خوزستان برگزار شد ، هیئت کشتی استان خوزستان با افتخار بیشترین تعداد قهرمانان و مدال آوران و همچنین مربیان را در میان تماهی هیئت های ورزشی استان دارا بود که با توجه به نتایج به دست آمده در جایگاه نخست ورزش استان خوزستان قرار گرفت که از این افتخارآفرینان ورزش استان خوزستان و کشور تقدیر شایسته ای به عمل آمد .

در این مراسم باشکوه سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان خوزستان ، فتوحی معاون اقتصادی استانداری خوزستان ، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ، مهندس جمال پور رئیس هیئت کشتی خوزستان ، تنی چند از فرمانداران شهرستان های استان و اعضای هیئت کشتی خوزستان حضور داشتند که از تلاش های فرزندان برومند ایران اسلامی تقدیر نمودند .

ارسال دیدگاه