news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

ملی پوشان خوزستانی حریفان خود را شناختند .

از ساعت 12 ظهر فردا پویا دادمرز و ایمان محمدی به روی تشک خواهند رفت.

به گزار روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان دقایقی پیش مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی امیدهای قهرمانی جهان (زیر 23 سال) در کشور اسپانیا برگزار شد که بر این اساس ملی پوشان خوزستانی به شرح زیر مبارزات خود را آغاز خواهند نمود.

اضافه می نماید در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز و در 63 کیلوگرم ایمان محمدی از ساعت 12 ظهر فردا دوشنبه 25 مهرماه و پس از انجام وزن کشی به روی تشک خواهند رفت .

در وزن 55 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف احمت تاشکین اوغلو از ترکیه می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان و کاستانو از اسپانیا می رود.

در وزن 63 کیلوگرم که 19 شرکت کننده دارد، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان احمد باقدودا از مصر و ماسون کارزینو از آمریکا مبارزه می کند.

در وزن 67 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور اول به مصاف جولیان حورتا از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با ویلیوس ساویکاس از لیتوانی کشتی می گیرد.

در وزن 82 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، علیرضا مُهمدی در دور اول با علی هونج از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف کارلو کودریک از کروواسی می رود.

 

 

 

ارسال دیدگاه