news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

ملی پوشان خوزستانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان از ساعتی دیگر رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان به میزبانی صربستان آغاز خواهد شد که بر این اساس ملی پوشان خوزستانی کشورمان با توجه به قرعه کشی انجام شده به شرح زیر به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

بنابراین گزارش و از ساعت 13 امروز شنبه 19 شهریورماه  پویا دادمرز در 55 کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت و از ساعت 13 روز یکشنبه 20 شهریورماه مهدی محسن نژاد در 60 و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

یادآور می شود سینا طالب وند به عنوان مربی ملی پوشان کشورمان را در این مسابقات همراهی می نمایند.


در وزن 55 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه می رود و در صورت گذر از این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار میان ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم که 29 شرکت کننده دارد، مهدی محسن نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان ایلدار بهرام اف از ازبکستان و کرم کمال از ترکیه می رود.

در وزن 130 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان صباح شریعتی و ساتیش از هند می رود.

ارسال دیدگاه