news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

علیرضا مهمدی با اقتدار قهرمان جوانان جهان شد.

در افتخاری بی نظیر نمایندگان استان خوزستان در آوردگاه جهانی 3 نشان طلا و یک برنز کسب نمودند.

تیم ملی کشورمان با درخشش کم نظیر ملی پوشان خوزستانی خود به مقام قهرمانی جهان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلغارستان ، علیرضا مهمدی ملی پوش شایسته استان خوزستان در کشتی فینال وزن 82 کیلوگرم مقتدرانه و با نتیجه 9 بر یک برابر نماینده کشور گرجستان به پیروزی رسید و ضمن کسب عنوان قهرمانی جهان در این وزن ، چهارمین مدال نمایندگان پرافتخار استان خوزستان در آوردگاه جهانی را برای کشورمان به ارمغان آورد .

بر این اساس جوانان برومند خوزستانی تیم ملی در روزهای اول و دوم مسابقات توسط ایمان محمدی در63 کیلوگرم مدال طلا ، سعید اسمعیلی در 60 کیلوگرم نشان طلا ، سید دانیال سهرابی در 67 کیلوگرم مدال برنز کسب نموده بودند . ضمن اینکه مسعود کاووسی دیگر ملی پوش خوزستانی از دست یابی به مدال محروم ماند. همچنین در این دوره از مسابقات ملک محمد بویری و مهرداد اسنفدیاری فر مربیان سازنده تیم ملی در کسب این عناوین ارزنده توسط ملی پوشان خوزستانی سهم بسزایی داشتند.

در پایان این مسابقات تیم ملی کشورمان با درخشش بی نظیر ملی پوشان خوزستانی عنوان قهرمانی جهان را کسب نمود .

در زیر نتیجه انفرادی وزن 82 کیلوگرم این مسابقات آمده است.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مُهمدی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر کریستین مدینا مونز از مکزیک را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر شان یولین از چین تایپه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر فارس قالی از مصر را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهمدی در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 مقابل آلپرن بربر از ترکیه به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. مهمدی در دیدار پایانی با نتیجه 9 بر یک مقابل نماینده کشور گرجستان به برتری رسید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ارسال دیدگاه