news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

پیام احمدی و علی احمدی وفا ملی پوشان استان خوزستان نایب قهرمان آسیا شدند.

اهورا بویری نیز حریفان خود را شناخت

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در کشور قرقیزستان ، پیام احمدی و علی احمدی وفا ملی پوشان خوزستانی کشورمان به ترتیب در اوزان 45 و 48 کیلوگرم به عنوان ارزنده نایب قهرمانی آسیا دست یافتند.

در وزن 45 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور داشتند، مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که پیام احمدی در دور اول مقابل تایگا کیشیدا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر از سد اوجین هان از کره جنوبی گذشت و در دور سوم نیز با نتیجه 6 بر صفر مقابل شهزاد روزیخانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله با نتیجه 10 بر 1 عمر تنتیماک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شهزاد روزیخانوف از ازبکستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 48 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور داشتند، مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه 8 بر صفر موتب المولد از عربستان سعودی را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه 7 بر 3 از سد رونیت شارما از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احمدی وفا در این دیدار سردار خولمورزایف از ازبکستان را با نتیجه 5 بر 1 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل رونیت شارمان از هند با نتیجه 7 بر 6 مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

همچنین اهورا بویری دیگر ملی پوش خوزستانی در وزن 65 کیلوگرم از صبخ فردا و به شرح زیر به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

در وزن 65 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، اهورا بویری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آنگوروف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان قرقیزستان با هند با کشتی گیر قزاقستانی می رود.

ارسال دیدگاه