news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

علیرضا عبدولی و علیرضا مهمدی با شایستگی دو مدال ارزشمند برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و در پایان روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان بین المللی نیکولای پتروف در کشور بلغارستان نمایندگان ملی پوشان استان خوزستان در اوزان 72 و 82 کیلوگرم به دو مدال ارزشمند برنز دست یافتند .

بنابراین گزارش و در این دوره از مسابقات که در رده سنی بزرگسالان برگزار می گردد ،علیرضا عبدولی در 72 و علیرضا مهمدی در 82 کیلوگرم دو ملی پوش تیم ملی جوانان که با تشخیص کادر فنی تیم ملی به این پیکارها اعزام گردیده بودند توانستند پر فروغ ظاهر شده و در پایان دو مدال ارزشمند برنز برای استان خوزستان و کشورمان به ارمغان آوردند.

گفتنی است سعید اسمعیلی دیگر ملی پوش استان خوزستان در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی صبح فردا در دور نخست روز دوم به مصاف عبدالجابر جباری از الجزایر می رود.
در وزن 72 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه 8 بر 1 پورتمانن از سوئیس را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مغلوب علی ارسلان کشتی گیر کشورمان از صربستان شد و با توجه به راه یابی ارسلان به دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها راه یافت. وی در این گروه با نتیجه 6 بر صفر حریف هندی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار اوتار آبولادزه از گرجستان را با نتیجه 9 بر 6 و ضربه فنی شکست داد و صاحب مدال برنز شد.
در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 کیسمونی از مجارستان را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 1 از سد آسیکیف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 از سد برانکو کواسویچ دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

 

ارسال دیدگاه