news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

مهدی محسن نژاد به عنوان چهارمین خوزستانی با شایستگی به فینال راه یافت .

محمد ناقوسی راهی دیدار رده بندی شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، دقایقی پیش و در رقابت های نیمه نهایی پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی امیدهای قهرمانی جهان در صربستان ، مهدی محسن نژاد در دیداری نزدیک و تماشایی با نتیجه 5 بر 3 مقابل آبولادزه گرجستانی به برتری رسید و با شایستگی به فینال وزن 60 کیلوگرم پیکارهای امیدهای جهان راه یافت .

بنابراین گزارش و در وزن 82 کیلوگرم نیز محمد ناقوسی در کشتی نیمه نهایی مقابل آیونگو ریکادزه از کشور گرجستان در یک کشتی فشرده با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد .

در زیر نتایج کلی اوزان 60 و 82 کیلوگرم که تا این مرحله به دست آمده است .

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه 8 بر صفر دیلان گریگرسون از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر موخامدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار پریدون آبولادزه از گرجستان را با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف محسن نژاد در دیدار فینال انور اله یاروف قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه است.

در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 5 از سد  اکسوز موکوبو از نروژ گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ناقوسی در این مرحله با نتیجه 4 بر 1  دمیترو گاردوبی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آیونگو ریکادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. در گروه بازنده ها ابتدا باید حریفان استونی و فنلاندی با هم کشتی بگیرند و برنده آن ها به مصاف حریف روس برود و برنده این دیدار حریف نماینده کشورمان در دیدار رده بندی خواهد بود.

ارسال دیدگاه