news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

پویا دادمرز ، امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابت های کشتی فرنگی امیدهای قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر بلگراد کشور صربستان آغاز گردیده که 3 ملی پوش خوزستانی کشورمان به شرح ذیل به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 6 بر 1 اختیار بوتیروف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 1 بر 1 از سد نیهاد گولوزاده از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. دادمرز در این مرحله تاراس کروپسکی از اوکراین را با نتیجه 9 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف تیلور لامونت آمریکا می رود.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آردیت ندوج از آلبانی را از پیش رو برداشت وی در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر مقابل نیکولوز چیخایدزه از گرجستان پیرورز شد.کاویانی نژاد در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی ارکان ارگن از ترکیه را با نتیجه  10 بر 5 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با سرگئی استپانوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال اروپا از روسیه مبارزه می کند.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 6 بر 1 نیکولا میلاتوویچ از نروژ را مغلوب کرد وی در دور دوم در یک دیدار نفسگیر با نتیجه 2 بر 1 از سد میخائیل لاپتی اف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. میرزازاده در این مرحله آنتون ساونکو از قزاقستان را با نتیجه 3 بر 1 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با فاتیح بوزکورت از ترکیه کشتی می گیرد.

ارسال دیدگاه