news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

3 ملی پوش خوزستانی حریفان خود را شناختند.

5 کشتی گیر استان خوزستان در ترکیب 10 نفره تیم ملی امید حضور دارند .

دو مربی خوزستانی نیز تیم ملی را در این مسابقات همراهی می نمایند .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، قرعه کشی 5 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی امیدهای قهرمانی جهان در شهر بلگراد کشور صربستان انجام شد که بر این اساس 3 ملی پوش استان خوزستان در روز اول مسابقات با هدایت فرزاد ایمانعلی زاده و سینا طالب وند مربیان خوزستانی تیم ملی به شرح زیر به مصاف حریفان خود خواهند رفت .

بر این اساس و در وزن در وزن 55 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل نیهاد گولوزاده از آذربایجان قرار می گیرد.

در وزن 60 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دیلان گریگرسون از آمریکا کشتی می گیرد.

در وزن 77 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد در دور نخست با آردیت ندوج از آلبانی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نیکولوز چیخایدزه از گرجستان و لامجد مافی از تونس می رود.

در وزن 82 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، محمد ناقوسی در دور نخست به مصاف روهیت داهیا از هند می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبازه میان اکسوز موکوبو از نروژ و کارلو کودریچ از کرواسی کشتی خواهد گرفت.
در وزن 130 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور اول با نیکولا میلاتوویچ از نروژ مبارزه می کند و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم با برنده دیدار میان میخائیل لاپتی اف از روسیه و نیکولاس نتونیاس از یونان کشتی خواهد گرفت.
اضافه می نمایند نمایندگان استان خوزستان در سه وزن 55 ، 77 و 130 کیلوگرم از روز دوشنبه 10 آبان به مصاف حریفان خود می روند و 2 ملی پوش دیگر خوزستانی در اوزان 60 و 82 از روز سه شنبه 11 آبان مبارزات خود را آغاز خواهند نمود .
 

 

 

 

ارسال دیدگاه