news-details
افتخار آفرینی و کسب مدال

پویا دادمرز با کسب چهار پیروزی مقتدرانه به مقام قهرمانی وزن 55 کیلوگرم رسید .

امین کاویانی نژاد مقام پنجم وزن 77 کیلوگرم را به دست آورد .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ازصبح امروز شنبه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان جام ایوانوویج در کشور صربستان برگزار شد که طی آن دو ملی پوش خوزستانی کشورمان موفق به کسب یک نشان طلا و یک مقام پنجم شدند .

بر این اساس و در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز با شکست کلیه رقیبان خود مقتدرانه به مقام قهرمانی این وزن رسید . همچنین در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد با کسب دو پیروزی و متحمل شدن سه شکست به مقام پنجم این وزن رسید . در زیر نتایج انفرادی ملی پوشان خوزستانی آمده است .

در وزن 55 کیلوگرم که به صورت دوره ای و با حضور 5 نفر برگزار می شود پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر مقابل ویکتور ودیرینکوف از روسیه به پیروزی رسید و در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 امین صفرشایف از روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر صفر سابولیک لوسونچ از صربستان را مغلوب کرد. دادمرز در دور چهارم به مصاف شعبانی دیگر نماینده کشورمان رفت و با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و به مدال طلای این وزن رسید .
 

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 7 شرکت کننده و در دو گروه 4 و 3 نفره برگزار می شود، امین کاویانی نژاد در دور نخست مقابل الکسا ایلیچ از صربستان با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 3 سرگئی استپانوف از روسیه را مغلوب کرد. کاویانی نژاد در دور بعد مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه 7 بر 2 مغلوب شد. و بعنوان نفر دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ابوزید مانتسیگوف از روسیه با نتیجه 5 بر 1 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. کاویانی نژاد در دیدار رده بندی نیز با نتیجه 12 بر صفر مقابل تاماس لوای از مجارستان مغلوب و پنجم شد.

ارسال دیدگاه